Հ․ Թումանյան․ Սասունցի Դավիթ

  1. Դեղինով նշված բառերի իմաստով մոտ բառեր գրեք։
    ահեղ-Խիստ
    համբավ-Հռչակ
    մեյդան-երեվան գալ
    ասպանդակ-Թամբից կախված ոտնատեղ
    ալևոր-Ծեր
    բանագետ-Բանագիտության մասնագետ
    ճրագ-լույս
    խալխ-Ուրիշի
    Օխտ-7
    թեժ-Տաք
  2. Մոխրագույնով նշված հատվածները շարադրեք ձեր բառերով։
    արթուն կացե՜ք-արթնացեք

    Հետո չասեք՝ թե մենք քընած
    Դավիթ գող-գող եկավ, գընաց-Հետո չասեք՝ մենք քընած
    Դավիթը թաքուն եկավ, գընաց

    Կեսօր արինն ելավ հեղեղ-կեսօրին արթեն ուժեղ արյուն թափվեց

    Մի ծերունուս խոսքին մըտիկ,
    Տե՛ս, քու խելքը ինչ է կըտրում-իմ՝ ծերունու խոսքը լսիր տես դու ոնց ես մտածում

    Ի՞նչ են արել քեզ էս մարդիկ,
    Հե՞ր ես սըրանց դու կոտորում-քեզ ինչեն արել ես մարդիկ ինչ ես կոտորում

    Թագավորը զոռով-թըրով
    Հավաքել է, էստեղ բերել-թագավորը զոռով-թրով հավաքեց էստեղ բերեց

    Խեղճ մարդիկ ենք՝ պակաս օրով,
    Մենք քեզ վընաս ի՞նչ ենք արել-խեղճ մարդիկ էնք վատ աապրող Մենք քեզ վընաս ի՞նչ էնք տվել

    — Ի՜նչ, բերել է աղքատ ու խեղճ
    Խալխին լըցրել ծովն արյունի,
    Ինքը մըտել վըրանի մեջ՝
    Օխտը օրով հանգիստ քընի՜-ինչի ես բերել խեղճ ախքատ մարդկանց կռվի մահվան մեջ մցրել իսկ դու քո համար 7 օրով քուն մտել

    Քընել-մընել չեմ հասկանում,
    Վե՛ր կացրեք շո՜ւտ, դուրս գա մեյդան,
    Էնպես դըրան ես քընացնեմ,
    Որ չըզարթնի էլ հավիտյան-քնել-մնել չկա զարթնացրեք շուտ դուրս գա մեչտեղ, Էնպես ընդմիշտ վերջը կտամ

  3. Նարնջագույնով նշված բառերի արմատներից յուրաքանչյուրով կազմել մեկական նոր բառ։
    թևավոր-թև, թեվաթափ
    կեսօր-կես, օր, կիսատ, օրեցօր
    միատեղ- մեկ, տեղ, միակ, տեղանուն
    Նորապըսակ-նոր, պսակ, նորավանք, ծաղկեպսակ
    թագավորը-թագ, թագուհի
    ջաղացքար-ջաղաց, քար, ջաղացպան, քարանձավ

  4. Բնութագրեք արաբ ալևորին։
    Նա համոզող է և խորամանկ
  5. Ինչո՞ւ Դավիթը կռիվը սկսելուց առաջ ձայն տվեց և քնից արթնացրեց Մսրա Մելիքի զորքին։
    դավիթը արդնացնում է, որ արդար կռիվ անեն
  6. Եթե Դավիթի փոխարեն դու լինեիր մելիքի հետ կկռվեիր, թե՞ նրա Զորքին կշարունակեիր կոտորել։ Պատսխանդ հիմնավորիր։
    Ես կկռվեի Մելիքի հետ, որովհետև մելիքը անառթար է կռիվները հաղթում և պետքե վերջ տանք այտ պատմությանը։
  7. Ինչո՞ւ Դավիթն ինջավ ձիուց և համաձայնեց նստել Մելիքի վրանում։

    դավիթը վստահեց Մելիքին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *