Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Սեպտեմբեր

«Իմ ազգանվան ծագումը: Տոհմածառ»-իմ
նախագիծը

Հայկական լեռնաշխար -իմ նախագիծը

հոկտեմբեր

Մեր հայրենիքի անցյալն ու ներկան․Տարիների

հաշվումը պատմության մեջ -իմ նախագիծը

նոյեմբեր

Հայրենագիտություն -իմ նախագիծը

Մեսրոպ Մաշտոց-իմ նախագիծը

Հայկական լեռնաշխար -իմ նախագիծը

Մագաղաթ -իմ նախագիծը

Ծագումով ո՞րտեղից ես -իմ նախագիծը

Ճամփորդություն դեպի մատենադարան -իմ նախագիծը

Գրիգոր լուսավորիչ -իմ նախագիծը

Ես այս ընթացքում սովորեցի ուշադիր լինել իմ անունից սկսած մինչև իմ տոհմի պատմությունը, մինչև մեր ազգի պատմությանը, թե ինչ նշանակություն ունեն դրանք մեկը մեկի հետ, ինչքան կարևոր է գիր ունենալը, որի շնորհիվ նաև մենք որպես ազգ կանք, կարողանում ենք գրել, ստեղծագործել, շփվել։ Այս ընթացքում իմացա ամենակարևոր դեպքերի մասին՝ գրերի ստեղծումը, քրիստոնեության ընդունումը, իմացա որդան կարմիրի մասին, ապա այս ամենի հետ կապված ճամփորդության ընթացքում տեսա ամենափոքր ու մեծ գրքերը, մագաղաթները ու էլի շատ ազդեցիկ բաներ, որոնք կապված են նաև իմ տոհմի պատմության հետ, իմ ազգանունի պատումի հետ։ Արդեն ավելի ուշադիր եմ իմ կողքի ամեն քարի ու արձանի նկատմամբ․ ինձ թվում է՝ դրանք էլ ամեն մեկը ինչ որ դարից է, ինչ որ կարևոր բան հայտնաբերած մարդու մասին։ Անհամբեր կսպասեմ ՝ էլ ինչ նոր բաներ կուսումնասիրենք ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *